Search
Generic filters

Ringeknapper for møterom: Effektiv kommunikasjon og tidsbesparelser

Ingen ønsker å kaste bort tid på ineffektive møter, men samtidig ønsker man heller ikke å kaste bort hverandres tid under et møte. Derfor kan ringeknapper i møterom være en fantastisk idé. En ringeknapp kan være det effektive verktøyet som gjør det mulig å be om service eller hjelp uten å måtte forlate møterommet. Dette konseptet kan være spesielt nyttig i både private virksomheter og hotellmøte- eller konferanserom.

Tenk deg følgende scenario: Du sitter i et møte og plutselig trenger du hjelp fra en som er ekspert på AV-utstyr, som plutselig ikke fungerer. Du kan også trenge mer vann eller kaffe under møtet og kan raskt ringe etter service ved å trykke på en knapp. Mulighetene er mange, og målet er å oppnå den mest effektive og raske kommunikasjonen for å unngå å kaste bort møtetid.

Som du vet, er tid penger!

Et ringeknappsystem er økonomisk fornuftig og kan raskt betale seg tilbake ved å minimere bortkastet tid. Se for deg et møte med 5-20 deltakere som må vente i bare 10-15 minutter mens du finner den ansvarlige i AV-området. Tenk deg lønnskostnadene for alle deltakerne i møterommet i disse 10-15 minuttene. Det kan fort bli en betydelig sum!

Møterom finnes i mange forskjellige typer kontorer, inkludert advokatfirmaer, regnskapsfirmaer, forsikringsselskaper, energiforsyningsselskaper, eksportselskaper og mange flere. Listen er nesten uendelig. I tillegg har mange hoteller også møterom eller konferansefasiliteter hvor ringeknapper kan være en stor fordel.

Mange kontorer bruker allerede ringeknapper for delte kaffemaskiner. Har du gått tom for kaffe eller om maskinen ikke fungerer, kan du ganske enkelt trykke på en knapp og ringe den som er ansvarlig for kaffemaskinen. Det er en enkel og praktisk løsning som sikrer at kaffeproblemer løses raskt og effektivt.

Ringeknapper er tilgjengelige i mange forskjellige former og med mange forskjellige alternativer. Når du aktiverer knappen, kan samtalen enten gå til et smart armbåndsur som personene som skal bli oppringt har på armen eller i lommen. Når klokken mottar et anrop, vil den vibrere, pipe eller blinke i henhold til preferanser. Alternativt kan samtalen også gå til en skjerm på et bestemt sted, hvis det er det du ønsker.

En personalinnkalling til møterom sparer tid og penger og skaper optimale arbeidsforhold for både møtedeltakere og servicemedarbeidere. Ringeknapper gjør det mulig å be om hjelp eller service raskt og effektivt, minimerer bortkastet tid og øker produktiviteten under møter. Å investere i et ringeknappsystem er en smart beslutning som kan ha betydelige fordeler for bedrifter i enhver bransje.

https://discoversystems.no/produkter/ansattoppkalling/

I tillegg til dette kan Discover Systems A/S også tilby et annet verktøy som er ideelt for møterom; Møteroms powerbank, også kalt Gratis

https://discoversystems.no/produkter/ladeloesning-mobiltelefoner/

Denne powerbanken er spesiell ved at den kun kan lades i den medfølgende laderen. Dette gjør den perfekt for møterom, da den kun kan brukes og lades der.

I mange møter blir det nesten slåss om stikkontaktene, og folk er uoppmerksomme om de har telefonen i nærheten eller mangler strøm til f.eks. nettbrettet deres.

Free of Charge gir alle trygghet, og de kan komfortabelt lade enhetene sine mens det er et møte, og etter møtet er det bare å sette strømbanken tilbake i den stasjonære laderen som er festet i møterommet.

Mødelokale, pagersystem Pager sorthvid Free of charge mobilopladningSB7 Pager Rund White

Discover Systems Logo