Search
Generic filters

FAQ PERSONSØKER – SERVITØR PAGER SYSTEM

FAQ PERSONSØKER – SERVITØR PAGER SYSTEM

Hvorfor trenger vi en personsøker for en servitør? Ved å bruke et oppkallingssystem til servitører kan kokker umiddelbart gi beskjed til den rette servitøren når maten til et av bordene deres er klar. Servitøren blir varslet via en personlig personsøker som sikrer at måltider blir levert raskt og til riktig temperatur. Denne løsningen eliminerer også bortkastet tid av de som går frem og tilbake fra kjøkkenet for å sjekke ordrene.

Jeg har brukt servitør pager før, men klippet fortsetter å bryte; Dette vil ikke skje med våre robuste personsøkere fra JTECH. De har en metallklemme som er sterk og holdbar. Ideen kom fra en verktøyprodusent som bruker metallklemmen i verktøyene sine som målebånd, etc.

Er det alternativer til personsøkeren som kelneren må bære i beltet; Ja, et annet oppkalling system for servitører er ansattoppkallings systemet vårt, som består av knapper (eller en 6-knapps skjerm fra kjøkkenet) og personsøkeklokke som servicepersonalet har på håndleddene. En elegant løsning.

Kan et servitørsystem integreres i vårt POS eller Kitchen Display System? Ja det kan det. Vi er alltid åpne for integrasjoner og har det allerede med mange POS-programvareleverandører som; Micros / Oracle, Vectron, Schultes, TCPos, Till, Onlinepos, Gastronovi, Schultes, TiPos, Enfore, PC-Cash, For bare å nevne noen.

Vi bruker en gammeldags ringeklokke eller lar kokkene rope, hvorfor skal vi bruke en servitør personsøker; For det første kan ropingen eller den konstante ringingen av en bjelle irritere gjestene. Ofte lurer de på om lyden fra klokken eller den konstante gråten gjør at servitøren ikke henter maten og om dette nå blir kaldt. En annen grunn er nettopp at du ikke vil at gjesten skal få maten kald, og dermed risikere å sende den tilbake til kjøkkenet for oppvarming eller ny tallerkenmat. Mange restauranter fokuserer på å få orden på kjøkkenet raskt ved å bruke PDAer, etc., men glemmer at det er like viktig (eller mange flere) å få maten ut til gjesten så snart som mulig. Restaurantgjestene vil ha maten rask, frisk og varm.

Hva ville være avkastningen min? Ved siden av det økte servicenivået og fornøyde kunder (som da potensielt kan være tilbakevendende kunder), er avkastningen på investeringen jo mer tid serverne har, som kan brukes til å selge mer. Først når servitøren tilbringer tid med gjesten, er muligheten til å selge mer. Ikke når du står på kjøkkenet eller i baren og venter på at maten eller drikken skal være klar! Tenk på det, servitøren kan bare selge en ny dessert, en kopp kaffe, en øl eller vin til, osv., Så blir investeringen betalt på kort tid. Kontakt oss for å få en beregning av investeringen, som vi gjerne hjelper deg med. Systemet kan også leies eller leies.

Kan disse personsøkerne brukes til andre enn tjenere; Ja, det er i utgangspunktet en ansattoppkalling og kan brukes til mange formål eller som lederoppkalling. Når personsøker eller pager ringes, blir ansatte kontaktet raskt og diskret. Dette kan være i enhver forretningssituasjon eller i produksjon som et eksempel der personalet trenger å ringe en lastebilsjåfør, en lagerperson, gaffeltruck, etc. Dette er kostnadseffektivt i mange situasjoner og sparer selskaper mange timer med normal bortkastet tid. Det kan være i detaljhandelsituasjoner der hvert garderobe er utstyrt med en knapp slik at kunden kan ringe personalet for å komme og hjelpe, i stedet for å måtte løpe ut for å finne de ansatte. Det kan brukes til bemanning på sykehus eller klinikker, slik at hjelp kan ringes raskt og effektivt til et rom. Det kan være på hotell der det kreves service i møterom, eller der kreves en leder i resepsjonen osv. Mulighetene er uendelige.

Hva er meldingen som personalet får når de blir oppringt: Dette avhenger av hvilket system som brukes. Det grunnleggende er vibrasjons-, pip- og blinkvalg, men kan også være et enkelt blinkende nummer på personsøkeren. Det mer sofistikerte anropet kan gjøres på vårt SmartCall-system som kan vise en melding på personsøkeren. Dette kan være en forhåndsdefinert melding eller kan legges inn fra senderen individuelt. SmartCall Pager System kan også kombineres med en programvare for å kontrollere ventetiden og for å få oversikt og data.

Rengjøring: Rengjøring gjøres med en hardt vridd klut som du også kan rense pager, lader og personsøker display med. Bruk varmt vann og litt sulfo for å tørke av kluten. Under ingen omstendigheter skal delene fra personsøker systemet utsettes for væske.

Alternativt kan du bruge isopropylalkohol desinfektionsklud eller placere isopropylalkohol på en hardt vridd klut.

Bruker personsøkere batteri? Ja, det gjør de, men det er oppladbare batterier, så noen må lades opp i en lader og andre kan lades enkeltvis. Batterier varer vanligvis 2-3 år, og ladingen er smart lading, noe som betyr at de lader på 4 timer og ikke overlader. Et fulladet batteri varer selvfølgelig et arbeidsskifte.

Hvordan kan jeg finne ut hva som er riktig for min virksomhet, og hvilken type personsøker som jeg skal velge ?: Du kontakter oss eller en av vore forhandlere, så hjelper vi deg og gir deg rådene som passer for din virksomhets- eller arbeidssituasjon.

TILBAKE TIL PERSONSØKER

TILBAKE TIL PERSONKALL

Discover Systems Logo