BEDRE SELVBETJENING FOR GJESTER I SPISESTEDER
PERSONSØKER SYSTEM – GLADE GJESTER
Et personsøkersystem for selvbetjening gjør at gjestene er glade for å få maten så snart den er klar. Ikke vent på at en servitør skal hente og bringe, men gjestene har kontroll selv.
PERSONSØKER SYSTEM – BEDRE ARBEIDSKLIMA
Et personsøkersystem for selvbetjening kan bety at personalet ikke er så stresset. De kan fokusere på å betjene gjesten i kassen.
PERSONSØKER SYSTEM – TYST I RESTAURANTEN
Ikke mer rop og skrik etter gjesten. Ingen høyttalere der nummer eller navn kan misforstås. Hyggelig støynivå.
BEDRE ARBEIDSFLYT – GLADE GJESTER
Gjester som får maten rask, varm og fersk er glade gjester og glade gjester er gjester som kommer tilbake til restauranten.
PERSONSØKER SYSTEM – MER OMSETNING
Ingen lange køer foran kassen, noe som kan skremme kundene bort. Gjesten får drinkene sine, og kan vente på at maten er klar, noe som ofte gir ekstra omsetning i drikkevarer.
PERSONSØKER SYSTEM – MER FLEKSIBILITET
Et personsøker -system trenger ikke bare å brukes for gjester som venter på mat, men kan også brukes for gjester som må vente på et ledig bord. Dette sikrer at gjesten ikke går til neste restaurant.
PERSONSØKER SYSTEM – INGEN FORVIRRING.
Aldri tvil om gjestenes bestilling. Alle får det de har bestilt og når det er klart.
PERSONSØKER SYSTEM – HJELP FOR UTENLANDSKE GJESTER
Alle forstår en personsøker blink og pip, og alle forstår at når den gjør det, kan du hente maten din.
PERSONSØKER SYSTEM – MEDARBEIDEREN SOM ALDRI BLIR SYK
Hvis du har daglig servering, men plutselig får ansatte som ikke kan jobbe, kan du raskt bytte den dagen eller perioden til selvbetjening. Det kan også bare være i de travle timene, eller bare når du serverer utendørs. Dette sikrer at det er en optimal gjesteflyt i restauranten.